31 Aralık 2010 Cuma

Haydi 6. Sınıflar, "MOMO" İçin Yorum Yapalım :)

34 yorum:

  1. Momo çok güzel bir kitap.Bu kitabı seve seve okuyorum.Harika bir gizem kitabı çünkü kitabın sonuna geldim.Tahmin ediyorum ki arkadaşlarım da benim gibi düşünüyorlardır.
    --------------------------------------------------
    BARIŞ EMRE KUBALAS
    6/D - 443

    YanıtlaSil
  2. Momo çok yaratıcı bir kitap. Ve bence çok güzel bir anlatımı var. Çok beğendim. Bir kere başlayına elimden bırakamadım. Aynı zamanda bu kitap insanı düşünmeye yönlendiriyor. Bazen ise okuyucunun yorumuna bırakıyor. Ben kitabı bitirdim .Eminim diğer arkadaşlarım da benim kadar zevk alacak Momo'dan. CEREN KANER 6-A/1

    YanıtlaSil
  3. Ben Momo'yu çok severek okudum.Anlatımı, karakterleri yaşadıkları olaylar çok güzeldi.Michael Ende'nin çok başarılı bir yazar olduğunu düşünüyorum. Kitabı elime alınca bırakamadım.Kitap çok heyecanlı ve gizemli olduğundan insan devamını merak ediyor ve onu elinden bırakası gelmiyor. Umarım herkes bu kitabı benim kadar beğenmiştir.
    İPEK OLKUN 6-D 438

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kitabı büyük zevkle okuyorum.Momo harika bir kitap.Okuduğum yere kadar çok güzel.Eminim geri kalanı da çok güzeldir. benim dikkatimi çeken olay Momo hiç konuşmadan bütün sorenları çözüyor.Çok gizemli şeyler var.
    DOĞUKAN HİLAL 6-D 499

    YanıtlaSil
  5. ben bu kitabı okurken kendimi olayların içinde yaşıyormuş gibi hissettim.bu kitabı okumamı sağlayan öğretmenlerime çok teşekkür ederim.
    6-b sınıfından ceren tunca 653(cerenimo için özür dilerim.google hesabım böyle)

    YanıtlaSil
  6. Momo başlarda sıkıcı bir kitap. Ama sonlara doğru eğlenceli olmaya başlıyor. Başlangıçta sıkılan arkadaşlarım olursa sakın bırakmasınlar. Sonlara giderken sürükleyici ve çekici bir kitap olduğu görülüyor.
    6-B Alp Alptekin 643

    YanıtlaSil
  7. ışıl
    Momo çok güzel bir kitap. Cerenin dediği gibi kitabı okumaya başladığımda elimden bırakamadım. Momo ve arkadaşlarının hayal gücüne bayıldım.Ben momo'nun en çok sabırlı olma yeteneğini beğendim.Karşısındaki kişiyi konuşması bitene kadar dinliyor. Ve o kişinin kendikendine sorunlarını çözmesini sağlıyor
    ışıl erdol 6/A

    YanıtlaSil
  8. Ben bu kitabı çok beğendim.Çok akıcı,gizemli ve heyecanlı.Bence Michael Ende çok başarılı bir yazar.Diğer kitaplarını okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.Ayrıca en çok hoşuma giden şey Michael Ende Momo'nun arka yüzünü gösterip,ön yüzünü göstermemesi;çünkü bu karakteri kendi hayal gücümüzle oluşturmamızı istemiştir.Yani bir kişi isterse Momo'yu çekik gözlü,isterse uzun burunlu isterse her ikisini yapar.Bence herkes bu kitabı çok sevdi.
    ________________________________________

    CEYDA ERALP 6-D 338

    YanıtlaSil
  9. Momo bana göre en başlarda sıkıcı gelmişti. Ama devam edince gördüm ki sürükleyici ve eğlenceli bir kitap olduğunu anladım. Herkese okumasını tavsiye ederim.
    Batu Alptekin 6-C 642

    YanıtlaSil
  10. Ben bu kitabı çok ama çok beyendim.Çok sürikleyeci,gizemli ve heycanlı.İlk başta sıkıcı gelmişti ama Gigi ile Bebpo'nun kavgası çok komik geldi ve işte o an o kitaptan daha çok zevk almaya başldım.Eğer bu kitabı okumayan varsa hemen okusun.Çünkü çok ama çok komik ve heycanlı birkitap.Ayrıca bu kitabın bir diğer özelliği ise Michael Ende kahramanlrı bizim hayel gücümüze bırakmış.

    ÖMER KARGILI 6-D 440

    YanıtlaSil
  11. bence momo çok güzel bir kitap ve derin. bana sanki içinde bilmece olan bir öykü gibi geliyor.momo'nun tipini kendimiz hayal etmemizde çok güzel bir düşünce.ben tüm arkadaşlarıma bu kitabı öneriyorum ama dikkat edin kafanız karışabilir ama sakın okumamazlık yapmayın...Michael Ende'ye de çok teşekür ediyorum çok güzel bir kıtap çok iyi yazmış.

    YanıtlaSil
  12. Momo bence çok güzel bir kitap. İlk başlarda biraz sıkıcı gibiydi.Ama okuduğum bütün güzel kitapların başlarında sıkılmış sonra ise çok beğenmiştim.Sadece biz çocuklara değil büyüklere de hitap edebilecek bir kitap.Çünkü babamın katıldığı bir iletişim dersinde onlara özellikle şu üç kitabı okumaları tavsiye edilmiş:
    1.Momo
    2.Küçük Prens
    3.Alis harikalar Diyarında

    YanıtlaSil
  13. Momo, gerçekten çok güzel bir kitap. İnsanlara zamanın ve arkadaşlığın önemini çok iyi anlatıyor. Okumayanlara okumalarını tavsiye ediyorum. Bir solukta bitirebileceğiniz bir kitap.

    425 BORA ERGÜL 6/D

    YanıtlaSil
  14. Ben bu kitabı çok beğendim.Çok yaratıcı, gizemli ve heyecanlı bir kitap. Ben de Michael Ende'nin anlatım şeklinden çok etkilendim. Kendimi kitabın içinde hissettim.Zamanın ne kadar değerli bir şey olduğunu ve onu boşa harcamamamız gerektiğini öğrendim.Ayrıca arkadaşlığın önemi çok etkili bir şekilde anlatılıyor.

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel bir kitap.Çok büyük bir zevkle okuyorum.Zamanın önemini ve sevginin yapamıyacağı bir şey olmadığını tekrar öğrendik

    YanıtlaSil
  16. Bence güzel bir kitap.Ancak, beni okurken sıktı.Daha bitiremesem de hikayenin içeriğini sevdim. AKIN BEL 6-C 196

    YanıtlaSil
  17. Ben bu kadar güzel kitap okumadım.Hem sürüleyici ve hem de heycanlı.En çok sevdiğim karakterlerim ismiydi.
    Zeynep Kulan
    6/D 578

    YanıtlaSil
  18. Bence çok güzel bir kitap.İlk bölümleri sıkmıştı;ama sonlarına doğru olay heyecanlanmaya başladı.

    YanıtlaSil
  19. kitabın son bölümleri daha da güzelmiş. Herkesin okumasını istiyorum. Biraz kafanız karışıyor ama bu kitabı daha güzel yapıyor.

    YanıtlaSil
  20. Ben bu kitabı çok sevdim ama en çok 3. kısım olan "Saat Çiçekleri"ni beğendim.Çünkü kitap bu son bölümlerde daha heyecanlı ve karışık oluyor.
    Momo yoksul olsa da çok akıllı bir kız ve Hora ustanın verdiği görevi başarıyla tamamlıyor.
    İpek Olkun 6-D 438

    YanıtlaSil
  21. Çok akıcı bir kitap zamanın önemini bir kez daha gördük.Fakir MOMO'nun gönlü zengin ve herkes onu seviyor her şey parayla satın alınmıyor.

    YanıtlaSil
  22. Çok harika bir kitap olma özelliğini hala koruyor. Ben bu kitabı okurken gerçekten çok eğleniyorum. Umarım herkes benim gibi sevmiştir.
    _________________________________________

    CEYDA ERALP 6-D 338

    YanıtlaSil
  23. Okuduğum kısma kadar çok sürükleyiciydi.Umarım devamıda insanı sürükler ve heycanı iyice artar.
    Çünkü son bölümleri daha zevkli.

    YanıtlaSil
  24. Momo'yu okurken büyük zevk alıyorum.Bana iyi bir dinleyici olmayı öğretiyor. Duman adamları sevmiyorum; çünkü Duman adamlar insanların vakitlerini çalıyorlar, onları mutsuz kaba birine çeviriyorlar.
    DOĞUKAN HİLAL 6/D 499

    YanıtlaSil
  25. momo benim en sevip ve de beni en sürekleyici kitap.diğer okuyacagımız kitaplarda bunum gibi güzel olur diye düşünüyorum ama momo gibi olur mu o tartışılır.

    YanıtlaSil
  26. Momo gerçekten çok güzel bir kitap aynı zamanda çok sürükleyici bir kitap. Karakteri Momo ise arkadan bakılınca çirkin bir kıza benziyor. Fakat gönlü çok temiz,insanları dinlemekten ve onların derdine çare bulmaktan çok hoşlanıyor..

    ZÜLKÜFCAN AKYILDIZ 6/D

    YanıtlaSil
  27. Momo bence hiç sıkıcı değil.Tam tersine çok güzel bir kitap hele o duman adamlar bölümü çok güzeldi! Momo zamanı çok iyi kullandığı için duman adamlar ona zarar veremiyordu.Ben o bölümü çok beğendim bence çoğu kişi o bölümü beğenmiştir...

    YanıtlaSil
  28. Bu hafta da Momo yu okudum da güzel olduğunu anladım.Bu kitap öyle sürükleyiciki okumaktaan duramıyorum.

    Zeynep Kulan 6/D 578

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Bu kitap aslında başlarda biraz sıkıcı geiyor,insan kitabın o sayfalarını görüncü bittim ben diyesi geliyor aklına ama okumaya başlayınca da elinden bırakımıyor.Momo nasıl iyi bir dinleyici ise biz de bu kitabı okurken iyi bir okuyucu oluyoruz.Zaten kitap sonlarına doğru çok heyecanlanıyor hele bir de işin içine duman adamlar girince...EMRE KUBALAS 6/D\2
    (bir üsttekinde yazım yanlışı yapmıştım o yüzden sildim.)EMRE KUBALAS 6/D\2

    YanıtlaSil
  31. Kitabı okurken bir bölümünde Momo'yu duman adamlar buluyor ve Momo'yu zaman tasarrufuna çağrıyorlar.Ama onun sorduğu"Seni hiç kimse sevdi mi?"sorusu çok akıllıcaydı.O sorduğu soruyu çok beğendim.

    YanıtlaSil
  32. Her gün Momo'yu düşündükçe aklıma Momo arkadaşlarını duman adamların elinden kurtaracak mı?Momo duman adamları Hora Usta'ya götürecek mi?gibi sorular geliyor.Bu soruların cevabı için nefessiz okuyorum.Kitabın "Duman Adamlar"bölümünün başında söylediği gibi "Bazen 1 saatlik zaman insana ömür kadar uzun gelirken bazen çok kısa gelir"lafını destekleyen örneğim var o da kitabı okurken 1,5 saatlik zaman bana 5 dk kadar geliyor.Yazarın eline sağlık çok güzel yemelik bir kitap.

    YanıtlaSil
  33. Momo'yu okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorum.Gerçekten çok akıcı bir kitap.Örneğin hiçbir yerde sokağında zaman çok hızlı geçiyor ve Momo geriye döndüğünde zamanın nasıl geçtiğini anlayamıyor ve o sırada aslında çok şey değişmiş oluyor.

    YanıtlaSil
  34. Momo Duman Adamla buluştuğu bölümdeyim. Çok heyecan dolu bir kitap. Ve bu kitap hiç bitmesin diye düşünüyorum.
    Zeynep Kulan 6/D 578

    YanıtlaSil